i give my heart

hej hopp! förkylningen börjar försvinna lagomt till helgen. jag har sån tur att när jag väl blir förkyld så varar det bara under två-tre dagar vilket är enormt skönt! ja, helgen som sagt, det blir en tur med emma till hörnsjö där vi kommer spendera tiden främst med att köra skoter så jag hoppas att det fina vädret fortsätter. är riktigt taggad, händer ju inte alltför ofta att jag kör skoter så det kommer bli jättekul!

igår var jag ambitiös och lagada middag till daniel, kyckling och bakpotatis med en sallad blev det. senare for vi på bio och såg "min låtsas fru". mycket trevligt och verkligen en film jag kan rekomendera om man vill skratta!
6 månader, tiden går verkligen fort

nej jag ska nog fortsätta med mitt plugg-maraton, har just lämnat in mitt hemprov så det börjar vara god tid att plugga till morgondagens prov. ska snart ta en paus för att fara och köra med pappa, så det är nog bäst att sluta skriva här ;) pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0