would you show me the way

sitter i dannes lägenhet och lyssnar på musik. ska strax åka in till stan för att möta upp emma och sedan blir det att fixa en frisyr till kvällen. känns konstigt att balen är redan ikväll. tycker det var nyss jag beställde biljetter och klänning men tiden går fortare än vad man tror!

hursomhelst har vi fått kanonväder idag. sol och ca 25 grader varmt, kan inte bli så mycket bättre!
börjar faktiskt känna mig liiite nervös men samtidigt taggad, kommer bli riktigt trevligt :) vi är ett gäng som kommer börja kvällen här hos danne och därefter åker vi till balen med respektive bilar. jag och danne ska få låna andreas nya cab och det känns ju inte helt fel att komma glidande i en ny bmw måste jag säga! ;)

nej nu måste jag kila. eftersom jag sitter vid dannes dator har jag inga bilder att bjuda på, men lovar att det kommer en hel det i nästa inlägg. pusssss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0