i'm into you

jobbet rullar på och även fast det varit mycket att ta in dessa dagar så tycker jag tiden flyter på väldigt bra. tycker att det är rätt trevligt att prata och fika med alla söta tanter och gubbar och få höra hur mycket dom uppskattar en. dock finns det ju dom som kräver lite mer men samtidigt är det ju ett jobb, går ju inte att ha det chill hela dagarna ;)
'
igår var jag ledig och dagen spenderades ute på vitskär med jessica. röda som tomater (åtminstone jag) cyklade vi hem och åt en ben&jerrys, älskar't! därefter blev det middag med älsklingen och sedan gick vi på en långpromenad i det härliga vädret. kvällen avslutades med film och mys innan det var dags för sängen.
'
har en tung helg framför mig så längtar verkligen tills nästa vecka då det blir rätt lugnt. nog fasen är det bra med jobb och cash, men samtidigt får man slita för det. även tiden är ju dyrbar.
aja, nu ska jag röra på mig. blir att spendera kvällen med emma och jessica :)
pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0