i've got a feeling

det fina vädret fick inte stanna så länge, verkar som att hela denna vecka blir mer eller mindre grå.. dock har jag behövt fixa en del grejer inför jobbet så egentligen har vädret inte spelat så stor roll, börjar känna mig lite nerväs inför fredag då jag har min första dag.
aja, direkt efter jag slutat jobbet är vi ett gäng som drar till lycksele för att fira midsommar tillsammans. god mat, god dricka, kubb, spel och bra musik med de allra bästa, kan ju inte bli annat än bra!
bra väder hade ju iof varit ett plus i kanten så vi håller tummarna för det ;)
.
nej nu ska jag fortsätta städa min bil och därefter åka in mot stan.
ha en bra dag snyggingar!
.
några bilder från middagen i fredags:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0