take it to the limit

ojojoj vilken dag, kväll och natt det var igår! det man hört om att studenten är en av de bästa dagarna i livet kan man verkligen bara hålla med om. skratt, glädjetårar, skrik, ja känslan var helt sjuk och det är en dag jag kommer minnas resten av livet.
kort och gott såg dagen ut såhär: champangefrukost och jordgubbar halvsju på morgonen, sedan fotografering och tårta + betygutdelning på skolan, därefter utspring, massor av kramar och sedan upp på flaket: dans, dricka och massor av skratt! hem för att äta med släkt, vänner och familj och sedan in till stan igen för förfest och en grym utekväll.
älskar alla fina människor jag har i min omgivning som gjorde denna dag oförglömlig, ni är underbara ♥
bilder kommer i nästa inlägg då jag hunnit lägga in mina på datorn samt få bilder av alla andra som fotat ;)
ha en fin helg pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0