could last forever

hej på er! har fullt upp med allt möjligt vilket gör att dagarna bara springer iväg, dock tycker jag att det är så sommaren ska vara, man ska ta vara på varje minut och inte slösa bort alltför många framför datorn ;)
senast jag skrev var i onsdags så nog har det hänt en del saker sedan sist. förutom att jag har jobbat en hel del så har jag varit på stan, sett bio (harry potter) och umgåtts med danne som äntligen kommit hem. oj vad jag saknat honom! blev middag och massor av mys igårkväll vilket verkligen behövdes.
´
har, som tidigare sagt, en jobbig vecka framför mig nu, men om det fortsätter i samma spår som nu så kommer det inte bli alltför kämpigt. har flytit på väldigt bra på jobbet den senaste veckan och jag har fått sluta tidigare flera dagar vilket är skönt, helst när det är sånt här väder ;)
´

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0