you are my fire, my only desire

helgen har varit grymt bra och den har bjudit på en hel del roligt!
jag och mina girlz drog igång på fredag med middag och en massa goda drinkar. vi satsade både på insidan och utsidan när det gällde drinkarna - san francisco, vodka-redbull osv, som vi sedan dekorerade med kiwi och lime. grymt goda blev dom! efter förfesten som bjöd på bla. jag har aldrig, sanning eller konsekvens, sms-roulette, dans och ölspel så drog vi oss vidare mot 5ive. som vanligt lika kul med massor av dans och kända ansikten!
lördag (igår) blev det att vila upp sig på dagen och mot kvällen åkte jag och emma impulsivt på bio. filmen hette due date och den saknade verkligen inte humor, man skrattade sig igenom den största delen av filmen.

började med en ny header till bloggen igår så vi får väll se om den kanske dyker upp här framöver eller om det blir ännu ett projekt som aldrig görs klart ;p
puss på er!







Kommentarer
Postat av: cecilia

grym kväll!! :D :D men farligt goda drinkar var det.. ;)

2011-01-09 @ 23:28:56
URL: http://cyli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0