fighting the day

sitter i ett grupprum och försöker fördriva tiden tillsammans med ett gäng som är precis lika rastlösa som jag själv. dåliga skämt, skratt och dumheter, vilket är väldigt roande. håller åtminstone tankarna borta från skolarbeten och annat jobbigt :P

igår var jag och tränade med emma och cecilia. eftersom jag avsatt lite tid till att övningsköra så blev det ingen activio utan nöjde mig med body pump, som troligtvis kommer kännas i kroppen ändå. därefter körde jag och pappa runt lite i holmsund och sedan in till stan för att häma mamma på jobbet. blev en rätt lång tur och det var bra med tanke på att jag hade körlektion imorse, så kände mig riktigt förberedd.

ser fram emot kävllen som inte kommer spenderas som en vanlig tisdagkväll. klassfest står på schemat och vi börjar på böleäng för att sedan dra vidare mot corona! var länge sedan vi gjorde något hela klassen så det känns riktigt kul :)

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0