it's an addiction

känner mig för tillfället väldigt vacker med en slinghätta på huvudet och hår åt alla håll.. får iaf tacka therese och linnea som fick agera frisörer. förhoppningsvis får jag en lite ljusare nyans i håret efter jag sköljt ur det, men man vet aldrig med färg, ibland syns det ju ingenting.
förövrigt så har jag jobbat, övningskört och städat idag. känner mig riktigt duktig och det enda som nu återstår är lite plugg vilket inte borde ta allt för lång tid att bli klar med.

helgen har varit riktigt bra måste jag säga. lugn men ändå inte "utdragen" som den ibland kan bli. 
åt middag med danne på o´learys i fredags vilket var jättetrevligt. faktiskt första gången jag ens är inne där och maten var riktigt bra. börjar även vara dags att dra dit på ett krogbesök tycker jag;)
lördagen spenderade jag till störst del med grabbarna här nedan. det blev badminton och jobb med dannes bil. mot kvällen drog jag till emma för en myskväll framför bla. fångarna på fortet :)

bilder från lördag:
Före

Efter







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0