shadow of a dream

större delen av dagen har spenderats på jobbet, med andra ord, större delen av dagen har varit väldigt seg. var verkligen inte min dag på jobbet, gick uruselt + att huvudvärken gjorde mig galen..
men jag ska inte klaga, har ju faktiskt hunnit med annat än jobb idag. tog min tredje körlektion imorse och det gick bara finfint. körde även hem med pappsen från stan för ett par timmar sedan och strax ska vi ut en sväng igen.
tror köra bil är min nya hobby just nu, hehe.

söndagkvällen spenderades med min pojkvän framför solsidan och senare beck. solsidan är min absoluta favorit när det gäller tv-program, verkligen humor på högsta nivå!
kan då säga att jag vet vart jag kommer befinna mig kl 20.00 varje söndag ;)
nej, dags att köra lite bil! höres!

suddig bild på familjen Eriksson i sina bästa dagar

Kommentarer
Postat av: Andreas

Kul med körningen ;) Nu håller ju danne och jag på att fixa med den nya röda audin, du får ta och sno den av han lite ;) ;)

2011-01-19 @ 00:09:30
Postat av: sofia

ja riktigt kul ;D

haha ja jag får göra det, den dagen jag vågar köra och visa mina skills för danne ;)

2011-01-19 @ 10:50:18
Postat av: Andreas

Det är bara att visa dom nu ;) Tro mig alla har vi varit nybörjare ;P Både jag och han har kört som krattor så nå tror jag att du är duktig :D

2011-01-19 @ 15:43:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0