dreaming of your face

fredag igen, förstår inte att tiden kan gå så fort. skolan har dragit igång och det har även körskolan, vilket betyder att jag kör och pluggar så fort tiden finns till. känns sjukt bra att äntligen ha börjat och jag hade faktiskt inte räknat med att det skulle vara så roligt som det är (hittills iaf) vilket är jättebra!

ikväll är det utgång som gäller (igen) men denna gång på ett annat ställe och med några andra brudar. inget är väll egentligen spikat angående förfest och sådant, men lite impulsivitet har ju aldrig skadat tidigare så det lär bli toppen ändå! corona är i alla fall slutmålet för kvällen ;)

nu ska jag leta igenom garderoben och föröska hitta någon outfit till kvällen, sedan plugga och laga middag. 
tänkte även bjuda på en vääääldigt gammal bild jag hittade på apberget:

c ya darling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0