diamonds are forever

hej bloggen!
lördag idag och jag har redan hunnit med jobb, städning, bytt sängkläder, returnera aftonblad och betalat räkningar. dagen kommer bli effektiv och kvällen lika så. ska alldeles strax äta luch och därefter blir det bara in i duschen och sedan mot stan. möta upp pappsen för att övningsköra, och sen till saga för att äta tacos och förfesta. till sist mot fanny som har födelsedagsfest och jag tror det kan bli en riktigt kul kväll!

igår var det en lugn och skön kväll med emma, petra och jessica. har haft så mycket med jobb och körning den här veckan så har inte hunnit med att träffa dem så långa stunder vilket är synd. träffade ju dock emma och petra på teorin men då har man inte tid för så mycket snack. förhoppningsvis blir kommande vecka lite lugnare.

nej nu måste jag börja göra mig iordning.
ha en bra kväll puss!

gammal egobild från när jag var mörkhårig. hittade inget bättre att bjuda på



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0