just run away from my mind

kom just efter en del ärenden inne i stan. först körlektion, sen mötte jag upp emma för att plugga lite dataprov och därefter blev det en sväng runt stan för att lämna ut lite cv:n. och jävlar, då kände man så kallt det var ute idag, absolut ingen värme! usch vad jag är less på kylan nu!

därefter blev det in i värmen för lunchbuffé + rabarberpaj på balder. riktigt bra mat och vi hann med en hel del catch-up efter veckan. mycket trevligt!
därefter kammade vi hem några vuxenpoäng genom att skriva in oss på arbestförmedlingen. är ju inte arbetslös än, men man vet ju aldrig hur det ser ut efter studenten så lika bra att vara ute i god tid. de sa att jag var väldigt smart som skrev in mig nu, så får tacka emma för förslaget :)

nu ska jag riva ut garderoben och föröska hitta någon vettigt outfit och därefter blire duschen!
(för)fest hos Frida är vad kvällen bjuder på

pusspuss

Kommentarer
Postat av: fridolina

jag ska också skriva in mig på arbetsförmedlingen också :)



TAGGA FÄZT

2011-02-11 @ 15:53:08
URL: http://fridano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0