Over the clouds, under the sky

som vanligt flyger veckorna iväg skrämmande fort!
det är nu jag kan känna att jag tagit mig lite "vatten över huvudet" för det är verkligen inte bara en grej som ska göras. projektarbetet som snart ska lämnas in (!!!!), massor av annat plugg (experiment, redovisningar, inlämningar, prov), allt som har med körkortet att göra + jobb som också ska in två gånger i veckan.
usch vad jag längtar tills man kan börja bocka av lite saker och kunna slappna av.

hursom! torsdag imorgon och det blir skola, jobb och sedan träning med emma. lite planering inför helgen måste också hinnas med, även fast en del redan är spikat. tror att det kommer bli en toppenhelg faktiskt, känns som det iaf ;)

nu blire middag och ikväll ska jag till danne.
c ya! pusspuss

ps. nästa gång jag bloggar lovar jag att bjuda på några bilder, lite ont om dem nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0