make your days count

måndag morgon, kanske inte den bästa tiden på veckan men sådant man får ta. är fortfarande trött efter lördagsnatten då det endast blev 3½ timmes sömn för min del. var väldigt roligt men orkar inte gå in på några detaljer för det finns alldeles för mycket, fannys status på facebook tycker jag sa ganska mycket om kvällen:
Fanny Johansson nejmen trevlig kväll... min lägenhet ser ut som att en hjord elefanter har sprungit fram, den luktar som...ja, ni som va här vet ju vad som hände...., och förutom det så kommer min soffa vara min säng i Minst en vecka framåt...yeeeey!! men förutom det, awesome lördag :) trevligt, mysigt och framförallt kul!! (:
ja det spårade en aning kan man ju säga.
hursomhelst, igår blev det en riktigt lugn dag och det enda aktiva jag gjorde var att jobba på morgonen och gå 50 meter för att titta på innebandymatch med emma och petra.
ikväll står det body pump på schemat med emma och cecilia, så det ska bli skönt. träningen är också en del som drabbats av allt via körkortet så senaste tiden har jag bara hunnit med en gång i veckan vilket är synd, men däremot är man så mer taggad när det väl gäller!
puss på er!



Kommentarer
Postat av: fridolina

hihih tack

2011-02-09 @ 16:20:54
URL: http://fridano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0