i´m gonna love you like i've never been hurt before

tar mig lite tid till att blogga nu när jag ändå bara sitter hemma. måste först och främst bara säga hur äckligt kallt det varit ute de senaste dagarna, sånt gillas verkligen inte från min sida. fryser konstant både inne och ute, så jag hoppas det går mot varmare tider snarast!

har projektvecka just nu vilket innebär att vi inte har några lektioner utan ska jobba med projektarbetet. det är välditgt slappt med tanke på att vi själva kan bestämma vart vi ska jobba (diverse caféer) och hur länge vi orkar sitt och skriva (inte länge, men effektivt). imorgon blir det docj inte så slappt, möte på skolan vid halv tio, sedan jobb och därefter den sista teorilektionen - skööönt!

igår var det alla hjärtans dag och som dom flesta andra umgicks jag med min pojke. blev bjuden på god middag och senare blev det film och mys, en bra kväll med andra ord


Kommentarer
Postat av: fridolina

går det bra för er med allt då? :)

2011-02-15 @ 21:06:29
URL: http://fridano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0