the way it goes

nu var det ett tag sedan igen. dagarna går så fort och helst nu veckan före jul då det är extra mycket att stå i. menmen, så är det ju.

ska försöka sammanfatta mig lite kort om helgen iaf.
blev middag med min älsklingen på allstar i fredags. första gången jag var där och måste säga att det var väldigt god mat. åt, pratade och drack gott innan vi tog bussen hem för att mysa framför en film.
jobbade hela lördagen och spenderade kvällen med mina tjejer. halva söndagen bestod även den av jobb och mot eftermiddagen åkte vi hem till obbola där det blev papparkaksbakning och senare middag. fick även med oss en julgran därifrån som vi klädde senare på kvällen. blev riktigt mysigt!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0