something beautiful

oj vad trött jag är. trots min lediga dag var jag uppe tidigt imorse för att åka till vårdcentralen. när jag ändå var i farten tog jag en runda på stan efteråt för att inhandla kläder till nyår.
det var mycket folk på stan och alla trängdes i reorna, men trots det hittade jag det jag sökte. fick även tillfälle att se både moa och amanda från idol som uppträdde på torget.

planerna kring nyår är ännu inte riktigt klara. jobbigt när det ska vara så svårt att lyckas bestämma något. men som ordspråket lyder "ju fler kockar desto sämre soppa".. nämen några riktlinjer har vi hunnit få så det går åtminstone åt rätt håll!

tänkte inte skriva så mycket mer.
ska gå och mysa med min älskling, se något avsnitt av one tree hill och bara slappna av. jobbet kallar imorgon.
pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0