longing

vilken långsam dag.
precis som jag anade blev det inget utav det som var tänkt. avbokade jobb eftersom det var planer på skoterkörning till kortet. självklart blev det inställt på grund av vädret så här sitter jag nu, rastlös och ensam.. nä så hemst är det väll inte. rätt skönt att bara ta det lugnt också men tråkigt när man var inställd på annat.

var nere på skohuset och tittade eftersom jag är i behov av ett par nya skor men jag kände mig verkligen inte på shoppinghumör idag så det blev inget köp. tror jag istället ska städa och snygga till lite här hemma nu när jag ändå har tid till det.


lilla julafton med girlsen igår var supermysig. vi åt massor av julgodis, drack glögg och pratade i massor. det märks att man träffas alldeles för sällan när man nästan pratar i mun på varandra, alla har så mycket att berätta och dela med sig av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0