christmas

julafton. en dag med nära och kära, familj och vänner.
'
jag och älsklingen började dagen med att bara ligga och mysa efter att vi vaknat. såg sista avsnittet av julkalendern och sedan klev vi upp för att äta frukost och dela våra julklappar. underbart ♥
'
vid ett åkte jag hem till obbola för att möta upp familjen. prata och umgås lite innan vi någon timme senare for till moster. hela släkten samlad, stora som små. massor av mat, julklappar, godis och glädje. självklart såg vi även kalle anka och fick besök av tomten. en klassisk jul helt enkelt.
'
bilder från dagen kommer senare då jag har min egen dator.
hoppas ni haft en underbar julafton! puuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0