a place in my heart

snö, kyla! shit vilken överraskning det var att vakna upp imorse och inse att det var vitt ute, äntligen!
trots att snön har varit efterlängtad så har den ju dock sina nackdelar. halkan, (som jag fått känna på ett antal gånger under dagen), frusna fötter och en dålig effekt på min bil som tydligen vill krångla lite extra när det är kallt.
trots det så har dagen ändå gått hyffsat och jag kom just hem efter första teorilektionen till skoterkort. egentligen skulle det ha varit uppkörning på fredag men på grund av för lite snö blir den framflyttad vilket ju var lite tråkigt, hade varit skönt att få göra bort allt i samma veva. menmen.

annars är veckan rätt planerad med jobb och teori så vill helst bara att det ska vara helg igen. får hoppas att denna vecka flyger iväg i samma tempo som förra ;)

nu ska jag hoppa in i duschen och sen mysa framför tvn och njuta av att göra absolut ingenting.
puss fina ni!

ps. har hittat mina nya drömskor. (bilden ger inte full rättvisa till skorna)
möjligtvis en julklapp till mig själv. tåls att fundera på. ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0