in your arms tonight

hej och hå, nu var det ett tag sedan jag bloggade så jag vet knappt vart jag ska börja.
jag och emma har spenderat senaste veckan i Bulgarien, Sunny Beach och det har verkligen varit toppen! njutit av massor med sol och bad, ätit och druckit gott och upplevt en hel del.
blir jobbigt att berätta i detaljer om allt vi hunnit med under vår semester men några höjdpunkter var iaf vinprovningen, vattenlandet, nessebar och pubcrawl!
det kommer dyka upp en hel del bilder (för en gång skull har jag fotat rätt bra) när jag väl är hemma.
kanske ska nämna att vi just nu sitter halvt döda på arlanda och väntar på flyget hem till umeå. kan inte påstå att det är någon hit att behöva vänta från tolv till halv nio eftersom det mesta är rätt dött då. när man väl har påbörjat hemresan vill man bara vara hemma på en gång, att sitta och vänta är värst. menmen vad gör man..
om någon timme blir det iaf frukost och sedan är det inte så länge kvar :)

nej nu ska jag lugna mig så det inte blir så mycket text, hade gärna kunnat sitta och skriva här någon timme till men förstår att ingen kommer orka läsa så lika bra att sluta nu. men som sagt, bilder kommer!
pusspuss på er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0