addicted to you

att kunna sova ut imorse och veta att jag inte behöver räkna mina lediga dagar utan att jag nu är fri från jobb en tid framöver var grymt skönt måste jag säga.
'
kort om helgen så var den riktigt trevlig trots att jag jobbade.
på fredagen blev det laserdome med ett härligt gäng och sedan häng hos micke tills klockan var för mycket.
på lördagen hann jag med en sväng i staden med emma efter jobbet och mot kvällen var det middag som stod på schemat. väldigt mysigt!
och gårkvällen blev lugn och mysig vilket var behövligt efter att ha sovit alldeles för lite under helgen. jag och min älskling lagade middag och sedan kom andreas över en sväng. innan sängdags hann vi se två ansnitt av oth som vi nu börjat se. daniel har inte sett det förut och eftersom det är så bra ska vi börja beta av säsong för säsong ;)
'
nej, nu ska jag återgå till packningen. det mesta är klart men det återstår ändå en hel del småsaker. troligtvis packar jag alldeles för mycket (som vanligt) men egentligen måste ju det vara bättre än att packa för lite?!.

Kommentarer
Postat av: Andreas

Riktigt lyckad helg :) Mera sånt :D

2011-08-22 @ 22:44:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0