friday to sunday

ny vecka igen och som vanligt så flög helgen förbi i en himla fart!
fredagen bestod som sagt av party och kvällen blev långt ifrån lugn. det trevliga umgänget gjorde kvällen och vi hann med både middag, tequila-race, dans och självklart massor av skratt. en hel del drinkar och cider slank ner under kvällen och det fick jag verkligen sota för under lördagen.
jag och min finaste sov till ett, såg en film i 3 timmar och sedan vilade vi ännu lite till innan vi började känna oss som människor igen (åtminstone jag), så ja, lördagen var rätt tung men det vare absolut värt!

dock fanns det ingen möjlighet att sova bort kvällen eftersom jessicas överraskning väntade. det blev mys hemma hos cissi med massor av prat, snacks och vin (tro mig, det var tungt att få ner vinet trots att det egentligen smakar riktigt bra). sedan bar det iväg mot bowlinghallen där vi mötte upp killarna och spelade några omgångar! mycket trevligt!

och tillsist söndagen. jag, emma och danne startade dagen med att gå på nolia en sväng. gick en stund utan att hitta något och sedan gick vi resten av tiden och tittade i alla husvagnar och husbilar. det är sjukt vad lyxiga dom är egentligen, finns verkligen allt möjligt i dom.
sedan bar det av till andreas på födelsedagsfika och därefter middag hos mormor och morfar. mätta och belåtna avslutades kvällen med film och mys. helt perfekt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0