for once in my life

Helg igen och för min del är "jobb" det enda som står på schemat hittills. Konstigt nog känns det helt okej, verkar bli rätt kasst väder så tror ändå inte jag hade gjort något vettigt om jag varit ledig.
Både igår kväll och hela dagen igår (i princip) har jag och daniel spenderat i hans lägenhet. Vi har skruvat, flyttat och ställt i ordning det som inhandlades på ikea förra helgen + lite andra smågrejer. Måste säga att resultatet blev grymt bra, verkligen en stor förändring som gav mycket mera liv i lägenheten.
före:
efter:


kvällen blir lugn för min del. var länge sedan jag hade en riktigt hemmakväll så ska bli skönt att bara lägga sig framför en bra film och slappna av.
trevlig helg på er därute! pusspuss

Kommentarer
Postat av: frida

det blev najs :D



hihi ja jag är glad. och det blir inflyttningsfest ;)

2011-08-09 @ 19:38:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0