i'm gonna touch the sky

körkortet i handen och jag känner mig precis som alla andra beskrivit: oövervinnerlig. fruktansvärt skönt iallafall.
var med min pojke igår och fick köra en hel del bil vilket var jättekul, både i stan och en sväng hem till mig. nästan så jag skulle kunna bosätta mig i en bil just nu, haha så kul är det ;)

fredag idag och slutar redan klockan tolv så det blir troligtvis en sväng på stan i det härliga vädret. älskar att snön börjar smälta bort och att värmen börjar komma
planerna för ikväll är att träffa emma och jessica men vad vi hittar på är ej bestämt än, så får se vad det blir. även resten av helgen är oplanerad vilket faktiskt känns riktigt skönt, bara ta det som det kommer.

nej dags att hänga med på lektionen lite! 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0