you fuckin' lemon

dagarna rullar på och det känns som att jag går runt som en zombie på dagarna. skolan har ännu inte startat på riktigt, idag har jag varit hemma, imorn har vi en lektion och jag gissar på att resten av veckan ser rätt liknande ut. visst är det skönt på ett sätt men jag tror det skulle vara bäst att bara köra igång på riktigt, jag vill komma tillbaka till min "vana" eller hur man nu säger. i huvudet känns det fortfarande som att jag har sommarlov och så fort något handlar om jobb, skola, träning osv. så känns allt så extremt jobbigt.
men aja, förhoppningsvis lär det kännas annorlunda om nån vecka eller så :p

kort om helgen så var den riktigt bra.
middag med tjejerna på fredag. hjälpte micke att flytta hela lördagen och på kvällen var vi ett gäng hos andreas som pratade och hade trevligt.

och just ja, som jag lovade så ska jag slänga upp några bilder från spanien i det här inlägget. ska försöka välja så det inte blir exakt samma som ligger ute på fejjan.












Kommentarer
Postat av: fridolina

åh strawberry daiquiri där i bakgrunden :]

2010-09-07 @ 17:42:51
URL: http://fridano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0