bag in da box

dags för att skriva lite här i bloggen igen. hade tänkt skriva tidigare men jag har haft fullt upp sen i fredags så det har inte funnits någon tid för det.
ett väldigt sent firande till jessicas 18års dag blev det i fredags. en god middag, en grymt trevlig förfest och kvällens final place, 5ive. mycket lyckad kväll med tjejerna som måste göras om!
och varför stanna upp när man ändå är igång?
gårdagen spenderades till stor del hos danne med ett mycket trevligt gäng. när klockan närmade sig halv elva åkte vi in mot stan för att forsätta kvällen på tc.
en, från början, helt oplanerad kväll som visade sig bli sjukt trevlig. tack för kvällen!

ja, det blev alltså en riktigt kroghelg för min del och jag måste erkänna att det känns. trött och slö är väll ungefär hur jag skulle beskriva mig själv just nu, hehe.

bilder från fredagen









Kommentarer
Postat av: emlin

hahaahhha fy fan vilken kul video;) tur att inte jag var med och gjorde bort mig;D

2010-09-26 @ 19:15:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0