telling stories

usch vilket väder det är idag. grått, regningt och blåsigt. hoppas det blir bätter väder till helgen som dom lovat. har som tur är tagit fram vinterjackan i alla fall, fattar inte varför jag väntat så länge och envisats med skinnjackan, hehe.
har jobbat mina pass för veckan och grymt skönt känns det. älskar verkligen torsdagar för då är det bara två slappa dagar i skolan och sen helg, verkligen skönt.

hade inet tänkt skriva så mycket mer, börjar strax samhälls så jag tänkte slänga ut lite bilder
från dom senaste helgerna istället. (dock vissa suddiga bilder. mobilkamera, vad mer kan jag säga)

jenny när vi var på tc för några helger sedan

andreas, peter och jenny när vi var hos danne

cissi och andreas

anderas, cissi, jessica och jag förra helgen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0