enjoying it

talet är bortgjort och jag kan inte fatta att det gick så bra som det gjorde. känns iallafall enorm skönt! något annat som var bra med dagen var att vi äntligen fått prova studentmössor. jag beställde min på en gång tillsammans med glas och lite annat, förväntansfull nanting :D börjar kännas att det inte är så jäkulst långt kvar tills det är vi som står och hoppas och skriker på flaken.

annars så taggar jag morgondagen och därefter halloween. har tillslut kommit på vad jag ska klä ut mig till så det känns lite lugnande, blir nog bra hoppas jag :)

nej, nu ska jag vara duktig och plocka ur diskmaskinen, är nämligen på jobbet så det är knappast tänkt att jag ska sitta här och lata mig. dock har jag sålt bra idag, så det blir en tidig kväll, vilket inte känns så fel.
höres, synes och ses
ciao!

Kommentarer
Postat av: Emma

hihi :]

2010-10-22 @ 18:38:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0