closer

har just slitit mig från tv'n för att göra lite nytta (med andra ord skolarbete) men istället hamnade jag här. dagens väder: snö, kyla och blåst får mig att bara vilja slappa. även fast jag redan gjort det ett bra tag ;P när jag kom hem från skolan bakade jag scones, gjorde varm choklad, bytte till mjukiskläder och bara myste med grey's anatomy. grymt skönt.

förövrigt så sitter jag och funderar på om jag ska prioritera en ny vinterjacka eller ett par nya vinterskor. eller kanske båda? skulle ju helt klart vara nödvändigt. känner inte för att gå och frysa med tygskor och en tunn jacka längre så ja, en till shoppingdag kanske?
får nog dock vänta tills den 25 då lönen kommer.

nej, ska hoppa in i duschen nu och sen ska jag laga middag, därefter blir det att göra ett nytt försök med skolararbetet.
ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0