forewer in your arms

helgen har varit hur bra som helst och det är anledningen till att jag inte hunnit uppdatera något.
fredagkvällen bjöd på party med ett gäng härliga brudar. förfest här i obbola och sedan buss till stan och 5ive. dans och massor av skratt hela kvällen/natten. vid halv tre var det dags för avslut på kvällen, trött och sliten.
på lördag morgon kändes det verkligen att kvällen hade varit rolig. dock blev det ingen vila utan jag började med att jobba på morgonen och därefter in mot stan. hjälpte danne lite med flyttningen, därefter middag på eastern palace. senare träffade vi upp frida och samme för att glida runt stan med hög musik och bara ha trevligt.

igår blev det att flytta ut det sista ur dannes lägenhet så nu är den helt tom. känns lite tråkigt att jag är borta dagen han flyttar, menmen bara att gilla läget.

håller på att packa inför Bryssel nu så jag är verkligen ute i sista minuten, åker ju nämligen kl 7 ikväll.
känns konstigt att packa vinterkläder eftersom när man reser brukar det ju oftast vara till någon varm plats, så jag hoppas jag får med mig allt som behövs.


hade inte tackat nej till att åka till sol och värme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0