I may be bad, but I'm perfectly good at it

död. det är precis vad jag känner mig nu, fast på ett skönt sätt.
drog till holmsund med emma och cecilia för att träna och det var allt utom lugnt! först body pump och därefter activio. förväntar mig världens träningsverk imorgon men det kommer vara härligt. då känns det att man tagit i.
så ja, det var mina första gruppass sen jag köpte guldkortet och det var verkligen givande! vill prova på de andra passen som finns nu också.

förövrigt så har jag hållt tal och övningskört idag. det gick bra, båda delarna.
nej, dags för sängen. kanske slänger in några bilder från i lördag senare, orkar inte just nu.
haré! puss


hur söt får man va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0