love forever

oj så veckan har gått fort! redan torsdag vilket betyder snart helg!

under fredag och lördag är inga planer spikade, så vi ser väll vad det blir då. men på söndag är det i alla fall Harry Potter som gäller. klockan 21:00 kommer vi sitta ett stort gäng övertaggade ungdomar (åtminstone en taggad, jag) i biosalongen.
var och hämtade ut dom flesta biljetterna igår då det var premiär och det var sjukt mycket folk! I själva salen, där man köper biljetter och så, var det någon typ av middagsbuffé, det var champange och någon gitarrist som spelade och sjöng. dom satsar verkligen på premiären må jag säga.

inatt var det tänkt att jag och emma skulle ha HP-maraton för att fräscha upp minnet lite. dock somnade efter 20 minuter på andra filmen så vi får fortsätta idag. haha man kan ju bara skratta åt dom första filmerna, så himla söta!
nej, dags för lektion. sknnt att börja nu och sluta halv tolv. inget skryt, hehe..

hittade ett gammalt kollage jag gjort. vilka minnen alltså


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0