never falling down

måndag igen och lika trögt som vanligt. dock så har denna flygit iväg ovanligt fort och jag känner mig riktigt lugn inför veckan, även fast det är nationella på onsdag och ett skrivet tal som ska vara inskickat på söndag(också nationella). Det känns okej, får gå som det går helt enkelt.

i lördags for jag och emma och tittade på innebandymatch. tyvärr blev det förlust till obbola men det var riktigt kul att titta ändå. är ju inte allt för ofta som jag sitter i publiken trots att jag bor ca 50 meter från hallen..
Mot kvällen blev det biljard med danne. har glömt hur roligt det faktiskt är så det måste verkligen göras om snarast!

farsdag igår och vi firade pappa med att baka en jordgubbstårta. Därefter blev det för min del lite plugg och sedan åkte jag in till stan för att tillbringa kvällen med danne och frida.
en bra helg med andra ord!
hoppas dock att det blir lite mer fart nu kommande helg, känner mig grymt taggad!



Kommentarer
Postat av: Emma

det ser ut som svarta bär :O

2010-11-15 @ 23:04:24
URL: http://emsiilindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0