my show

inte helt fel att vara ledig både idag och imorgon. börjar nästan fundera på om vi verkligen går i 3an, eftersom vårt schema är slappt som bara den. inte för att jag klagar, är ju hur skönt som helst!
hittills idag har jag pluggat en del och strax blir det lunch. har även lovat att fixa middagen ikväll så jag måste iväg till affären för att köpa det som behövs. kyckling och nudlar står på menyn.
förutom det så har jag inte några större planer idag, men vi får väll se om kvällen bjuder på något annat än hemma-sittande.

funderar på att åka in till stan en sväng imorgon, måste verkligen ha ett par nya leggings och jag dessutom tror inte jag vill sitta hemma ännu en dag. brukar bli rätt less på att bara vara hemma helt ensam och ingenting vettigt att göra, hehe.

blev sugen på att åka skrana, dricka varm choklad och bara ha vinter. hoppas snön inte smälter bort nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0