love me wherever you are

fan så stolt jag är. talet till nationella provet på måndag är färdigskrivet. började vid två och nu blev det precis klart. grymt skönt att slippa tänka så mycket mer på det under helgen!

gårkvällen spenderades med danne, cissi och andreas. vi började med att äta pizza till middag och därefter blev det lite jobb med cissis bil. vi tjejer städade och gjorde lite andra småsaker medan boysen kopplade in stereo, högtalare och bas. så ja, nu lär man höra när hon kommer på långa vägar :p

när jag skrivit klart detta inlägg så blir det att laga middag och därefter blir det party med cecilia och jessica. impulsivt bestämde vi oss igår för att dra till krogen, och jag måste då säga att jag är riktigt taggad!
hade inte tänkt skriva så mycket mer eftersom jag känner mig lite stressad. midadgen lär ta ett tag och sen måste jag ju duscha och fixa till mig.
men ha en bra lördag! vi hörs när vi hörs


senast vi var på krogenkrogen såg det ut såhär

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0