if it makes you happy

veckan har verkligen varit bra när man tittar på träningsshemat. tisdag, tosrdag och fredag, varje gång ett pass i gymet så förhoppningsvis har jag tränat upp mig så "bra" att jag kan köra något annat, lite roligare pass, för omväxlingens skull.

förövrigt så känns det sjukt jobbigt att lovet snart är över. ligger efter massor i skolan och sista chansen är att göra det är imorgon. kul, sista dagen på lovet.. hade ju egetligen varit kul att göra något annat än plugga då. men tack vare att jag inte gjort det tidigare så har jag inget val, bara att "bita i det sura äpplet" som man brukar säga.

dagen har i alla fall spenderats med pojkvännen. en lång promenad efter älven och därefter hämtade vi upp frida för att sedan äta på mcdonalds.
det har verkligen varit härligt väder idag. lite småkallt men soligt, och riktigt fräsch luft. hoppas det håller i sig några dagar till, orkar inte att det ska vara grått och regnigt längre.
ikväll blir det en lugn tjejkväll med mina bästa.


tänk vad fort tiden går

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0