comeback on the road again

oj så stolt man kan känna sig! guldkortet är äntligen köpt och första träningspasset gjorde jag, jessica och cecilia idag. det blev en lugn start i gymmet vilket förmodligen kommer kännas imorgon (även fast jag inte körde så hårt). dock så skulle det vara skönt att ha lite träningsvärk, har ju som inte haft det på ett tag nu ;) avslutade med dusch och bastu och jag är redan taggad till nästa gång!

annars så har jag fortsatt att vara duktig idag, har städat, bytt & vädrat sängkläder och ikväll blir det att övningsköra. därefter bär det iväg mot cissi för en kväll med mina brudar.
nej, dags för middag!
Later


uppsatt hår och osminkad är kanske inte jag, men förmodligen är det så jag lär se ut om jag någon gång behöver visa detta. haha

Kommentarer
Postat av: Emma

svar: jag älskar den mest med! :) passar bra nu i december som jul eller nyår eller bara på krogen:)

2010-11-04 @ 11:12:40
URL: http://emsiilindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0