sunshine

ligger framför tv.n, stinker grillrök och är helt slut. ungefär som det borde vara efter en skoterutflykt i vindeln. riktigt roligt hade vi åtminstonde, trots att vi missade bussen och fastnade med skotern, men det är ju sånt som hör till! solen stekte och det var grymt skönt att bara släppa alla tankar på skolarbete och tristess, och istället njuta av dagen.
något mer ville jag nog inte säga denna gång. ska hoppa in i duschen och försöka få bort all grillrök.
bjuder på några bilder också.






btw. om en dag blir jag 18, om tio dagar drar vi till spanien. rätt awesome om jag får säga det själv.

Kommentarer
Postat av: frida

Haha åååh jag hade också velat vara med ju

2010-03-24 @ 20:06:17
URL: http://fridano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0