nothing brings me down

snön smääälter och det känns helt underbart!
kanske det ändras inom kort, men just nu så älskar jag slask och blöta vägar, det är ett tecken på att våren är påväg :D förvörigt så rusar sportlovet iväg fortare än det kom och jag vill egentligen bara stoppa klockan ett tag och andas, fast samtidigt väntar massa roligheter framöver, så jag antar att det kanske är lika bra ;P
just nu sitter jag och väntar på middagen samtidigt som jag funderar äver vad jag vill ha i 18-års present. min moster tycker tydligen att pengar är "tråkigt" så jag försöker alltså komma på något "roligt".. hm, en tatuering kanske?



kanske kommer sommaren fortare om jag köper lite sommarkläder?

Kommentarer
Postat av: Therese

Vad bra=) Händer något kul idag?

2010-03-12 @ 10:12:43
URL: http://thereseofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0