you found me

nu har jag tagit sommarlov, eller egentliegn gjorde jag nog det förra fredagen. ser som ingen vits med att fara till skolan bara för att spela fotboll i nån timme eller fika eller lyssna på en sång.
hursomhelst så var det ju tack vare vår ledighet i måndags som jag och mina coooola brudar kunde dra på roadtrip till sundsvall och ikea.
vi kammade hem en massa vuxenpoäng bland annat när vi kom ut från ikea med varsin påse, fick ont i benen efter halva dagen, letade p-ruta i härnösand eller drack kaffe på hemvägen, men trots att vi betedde oss som 30-åriga kvinnor lite då och då så hade vi det grymt roligt. sen får vi ju inte glömma att vi faktiskt gjorde saker som kanske låter lite mer passande för vår ålder, som att ragga runt med musiken på högsta volym, shoppa på birsta city eller skratta tills magen värker.



(alla bilder är sagas)

Kommentarer
Postat av: saggis

DE VAR GRYMT KUL :D

Kommer du inte imorgon heller? :(

2010-06-09 @ 12:32:49
URL: http://sagadannborg.blogg.se/
Postat av: frida

det var naaaaaaaaajs och mattan passade perfis.



du måste komma imorgon. jag vill ha mina chaffispengar innan lovet ju :O

2010-06-09 @ 18:24:30
URL: http://fridano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0