i'm free to choose

nu ska vi se.., det var nästan precis en månad sedan jag bloggade sist så jag får nog erkänna att det har varit en dålig uppdatering. men jag känner också lite att, varför ska jag skriva om jag inte har något att berätta. det blir ju så uttjatat att bara skriva "hej, idag har jag blablabla osv." i varje inlägg.
hursomhelst, nu bloggar jag. mest för att visa att jag lever. men i alla fall.

trots att det kändes omöjligt så har jag lämnat in alla skolarbeten för denna termin och på torsdag får vi sommarlov. grymt skönt! jag fattar inte att tiden har gått så jävulst fort det här året och det är nästan skrämmande när man tänker tillbaka på allt man gjort och hur det känns som om det var igår. på ett sätt lite sorgligt, men samtidigt väntar ju massor av nya roligheter i framtiden så varför deppa, liksom.

nu blir det hemmagjord pizza och sen ska jag ut och grilla med tjejerna. förhoppningsvis så bloggar jag igen om några dagar men jag lovar inget, så ni får helt enkelt hålla utkik.
hejs

Kommentarer
Postat av: frida

JAG GILLAR DIN NYA DESIGN KVINNA

2010-06-08 @ 17:41:31
URL: http://fridano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0