no fear no doubt

usch, hade någon typ av mardröm inatt; att jag fick en räkning på 3000 kronor.
egentligen är det ju hemskt hur viktigt pengar faktiskt är idag. klart man kan vara lycklig även fast man inte har så mycket pengar, men det går ju inte att förneka att det faktiskt styr rätt mycket.
hursomhelst så var det en lättnad att vakna och inse att allt var en dröm. haha

annars så har det varit jobb både igår och idag. känns skönt att göra bort det så tidigt på veckan som det går så man bara kan chilla sedan.
imorgon blir det förhoppningsvis middag med tjejerna (emma, cecilia, jessica) hemma hos mig och därefter ska vi pimpa upp mitt gamla tält inför helgen.



Kommentarer
Postat av: jessica

Ojojoj, är jag brun eller är jag brun? ;)

Eller det kanske bara är ljuset? ;)

2010-07-28 @ 10:56:47
URL: http://jessicavanman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0