we gon´ light it up

regnigt, blåsigt och kallt, sommaren håller väll inte redan på att ta slut?
typ alla har varit på trästock och dom flesta verkar haft jättekul, konstigt nog är jag inte det minsta avundsjuk. istället taggar jag "piteå dansar och ler" nu på fredag. förra året var det hur bra som helst och jag tvivlar inte det minsta på att det kommer bli samma i år.

igår blev det minigolf med daniel, frida och slava. är ju i princip uppväxt med minigolf så det var riktigt trevligt. middag blev det på tc (buffé) och resten av kvällen gled vi runt stan.

sen imorse och fram till torsdag kväll har jag huset för mig själv, riktigt skönt måste jag säga. har dock insett att det känns rätt ensamt när man ska äta eller inte har så mycket att göra, som nu till exempel. menmen, fördelarna överväger nog ändå ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0