don't stop believin'

trött, negativ och uttråkad är ungefär hur jag skulle beskriva mig själv just nu. känns verkligen bra att jag har endast tre dagar kvar på sommarjobbet, börjar bli måttligt less nu kan jag lova,.
jag taggar iaf sommarlov på riktigt; slappa på stranden, äta massor av glass, hänga med kompisar och bara ta dagen som den kommer (för det mesta i allafall) sen har jag ju en hel del planerat sedan tidigare också, som åselemarknaden, pdol och spanien, alltså bara sånt som jag typ dötaggar (;

sitter och kollar på bilder och inser hur fort tiden har gått men så mycket man ändå hunnit med.
galet säger jag bara.


until next time



Kommentarer
Postat av: fanny

åh, men gulligullisarna. (L)

haha. fan vad jag vill fara nu dirr.

jag har sagt det tusen gånger.

men jag vet att du inte bryr dig :D

2010-07-01 @ 21:27:47
URL: http://stormylove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0