i know nothing

Snart helg igen, helt galet vad tiden rusar iväg.  Var på stan idag och som vanligt kan jag aldrig hålla mig från att shoppa, så denna gång blev det en tröja, ett par skor, sockar, trosor och solbrillor. Dock känner jag mig ändå rätt nöjd med mina inköp, och lönen kommer ju imorgon, faktiskt.

snart blir det i alla fall en film och sedan sängen.
har tyvärr inte skaffat fram några bilder från förra helgen än, men det kanske dyker upp framöver.
vad denna helg bjuder på återstår att se. har inga planer hittills men förhoppningsvis blir den bra ändå.


sötast även med en tratt runt huvudet.
han är dock inte så glad; får inte gå ut, kan inte tvätta sig och måste gå på lådan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0