we won't back down

År 2009

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Hm.. ja jag var ju på festival för första gången i mitt liv. 3 st om man räknar med umeå open. Gjorde säkert fler nya saker också ;)
Höll du några av dina nyårslöften?
jag kom inte ens ihåg om jag hade några så, nej det kan jag inte säga att jag gjorde.
Vilka länder besökte du?
jag besökte inga länder alls :( men det ska bli en ändring till nästa år!
Är det något du saknade år 2009 som du vill ha år 2010?
hm, ja det var väll kanske att resa då.

Och att få mer frihet (18 år here I come)

Och att ha mer pengar!
Vilka dagar från år 2009 kommer du alltid minnas, och varför?
14:e mars = Fannys konsert vilket var väldigt roligt och ja, jag minns det bara!

28:e mars = the hives på umeå open var grymt bra helt enkelt.

29:e maj = Brännbollsyran. En rolig/sjuk/konstig kväll.

25-27 juni = Peace&Love. Mäktigt och oförglömligt.

+ många, många fler
Bästa köpet?
oj vad svårt, vad har jag köpt. Hm, kanske…min skinnjacka.
Vad spenderade du mest pengar på?

Förmodligen kläder men det känns hemskt så jag säger festivaler och mat istället.
Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om år 2009?
egentligen finns det många, men det här är dom första jag kom att tänka på.

Promoe - Svennebanan

FloRida – right round
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
ehm, det vet jag inte. fast jag tror det hände mer ”roligt” år 2009 än år 2008 iaf.
Vad önskar du att du gjort mer?
Rest, uppskattat saker och ting mer,
Hur tillbringade du julen?

Med min familj och farmor
Blev du kär i år?
nope
Favoritprogram på TV?
det får nog bli paradise hotel
Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
hatar är starkt, men ogillar, ja det gör jag säkert.
Bästa boken du läste i år?
jag är ingen stor bokläsare så jag säger pass på den här
Största musikaliska upptäckten?
väldigt många, kan inte riktigt komma ihåg vilka jag upptäckte just i år. Meeen:
daughtry, hoffmaestro, amber pacific, shinedown, escape the fate,
Årets bästa film?
ingen aning
Vad gjorde du på din födelsedag? Hur många år fyllde du?

Jag fyllde 17 och ja, jag var på skolan och lyssnade på miteik (som varit med i 2:a vk) och sen åt jag tårta med mina vänner om jag inte minns fel.
Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?

det finns det säkert, men inget speciellt som jag har tänkt på.
Vad fick dig att må bra?,
Väldigt mycket. men i grund och botten: mina vänner och min familj
Vem saknade du?

Ingen, tror jag.
De bästa nya människorna du träffade?
Det måste nog vara människorna som jag och Fanny träffade på pdol!


Sammanfattning --> ett grymt år med många minnesvärda stunder!




Kommentarer
Postat av: fanny

pdol-folket var ju bara för underbara!

alla jag snackat med ska dit nästa år.

kommer ju att spåra totalt.

me likeee

2010-01-02 @ 00:10:59
URL: http://lifeinasmalltown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0