show me life and what its all about

hej bloggen!
skolan har dragit igång vilket betyder att jag lägger ner mer tid på läxor/prov än att skriva på bloggen, iaf denna och nästa vecka eftersom vi har en del att stå i då.
hursomhelst. igår var det middag med fanny, svea, saga och nina. vi lagade tacos och åt tills vi fick paltkoma, sedan drog vi till stan för att lyssna på musik på hamnis, köpa latte och hänga på mcdonald´s.
med musik på hamnis så menar jag rockkarusellen och under den korta tid vi var där så hann vi se ett och annat kul. bl.a en basist som var såå lik vår lärare, en gitarrist som var såå snygg, ett par killar som var såå roliga men såå duktiga osv. med andra ord "väldigt bra underhållning".
idag blir det att plugga, måla lite (ska fixa en foto kollage i mitt rum) och plugga lite till.

ps. titta längs upp på menyn så ser ni att jag har fixat nedräkning till dom två sakerna som jag ser fram emot mest just nu. 67 dagar är inte så länge, inte 76 heller för den delen(; ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0