you make me believe

väldigt dålig uppdatering här på bloggen under senaste veckan, men så blir det när det är mycket annat, bloggen är inte direkt första prioritering (tyvärr).
alla julklappar är köpta och inslagna vilket känns väldigt skönt. ska jag vara ärlig längtar jag faktiskt till julafton; god mat, fint umgänge och bara allmänt mys.
blir att fira julen hos min moster och mina kusiner tillsammans med resten av släkten. tycker verkligen om att fira jul med barn eftersom man (åtminstone jag) får en sån otroligt bra julkänsla då! + att mina kusiner är världssöta!

veckan har bestått av en hel del jobb, både måndag och tisdag och ska även in på halvdag imorgon. bortsett från det har jag hunnit med att träna, umgås med vänner samt gjort klart lite saker inför julen.
det enda som jag nu skulle behöva göra innan fredag är att hitta någon outfit, helst något juligt. förhoppningsvis hinner jag det imorgon, annars får jag leta fram något gammalt och satsa dubbelt på nyårs-outfiten istället ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0